7 תשובות
לא יודעת הם החליטו לחלק ככה
בנט הציב אולטימטום, כדי להקים ממשלה התנאי שלו היה להיות ראש ממשלה, כי הוא הכריע האם תהיה ממשלה או לא
לפיד יהיה עוד שנתיים ראש ממשלה
אנונימית
בנט היחיד שהצליח להקים ממשלה...
החליטו הסיעות ביניהם לחלק ברוטצייה
^^ לפיד הרכיב את הממשלה. הוא פשוט החליט לתת לבנט להיות ראש ממשלה ראשון.
גם לפיד יהיה..
שנתיים בנט שנתיים לפיד
שנתיים בנט שנתיים לפיד
אנונימית
באותו הנושא: