7 תשובות
באקוגה
שואל השאלה:
אמ...יש לכם עוד רעיונות?
יש שמות שאני אוהבת : אקאמה, יוקינה, אסונה, אליזבת', סאקורה, צונאדה, קגויה- אולי משו מפה את תאהבי
שואל השאלה:
היתקבנתי לשם גיבור ולא לשם רגיל אב תודה אני באמת מיערת אם זה נישמע מעט גס רטח אב זה לא מה שחיפסתי תודה...
השם גיבור של באקןגו זה "great explosion murder god dynamite" אז אולי משהו בסגנון למרות שאני חושב שזה פחות מעניין מנקודת המבט של הסיפור אבל אולי זה הכיוון שאת הולכת
דינמיט, פייר האנד, פיירוורקס, זה הכיוון?