4 תשובות
לא
יש לי סימנים כאלה על הרגל ולא הייתי בעודף משקל אף פעם
יש לי סימנים כאלה על הרגל ולא הייתי בעודף משקל אף פעם
לא בהכרח.
זה כמובן יכול לקרות כי משמינים,
אבל לפעמים גובהים מהר והגוף נמתח.
זה כמובן יכול לקרות כי משמינים,
אבל לפעמים גובהים מהר והגוף נמתח.
זה לאו דווקא מהשמנה
אני חושבת שזה גם יכול לקרות מהרזיה
אני חושבת שזה גם יכול לקרות מהרזיה
אנונימית
נכון ^
באותו הנושא: