4 תשובות
לשבת ובחלקים מסוימים לעמוד
בשכיבה לא.. זה לא מכבד..
אלא אם כן אתה חולה ולא יכול לעמוד וזה..

ובישיבה יש חלקים שמותר לשבת בהם, יושבים בהם.... רק בכל מיני חלקים מהתפילה צריך לעמוד..
לא, וזה לא מכבד, אלא אם את לא מרגישה טוב ברמה שאפילו לשבת קשה לך.
בשכיבה לא. ויש קטעים שחייב לעמוד, כגון תפילת העמידה (לכן היא נקראת ככה).