התחברות
הרשמה
ה"חברה" שמתקשרת אליי רק כשהיא צריכה משהו מתקשרת מה אתם אומרים לענות או לא?
13 ביוני 2021, 18:19
3 תשובות
פעם אחת לא לענות..
z
zuth
לענות ולהעמיד אותה במקום
k
kfirN
לא
אם את בכל זאת עונה תעדכני :)
~
~מהיום אני אנונימית~