6 תשובות
לפני 5 דק הייתה ההשבעה אם אני לא טועה
איזה אובססבים אתם לביבי תנו לו לנוח מספיק הוא תרם את החלק שלו גם לו מגיע זמן מחוץ לפוליטיקה
אנונימי
עד 21:00 אמורים להשביע אותם או ב21:00
אמאלה לא רוצה יכאב לי לקבל התרעות מהחמל
"ראש הממשלה בנט צפוי להצהיר"
הלב שלי בהתקף לב
אנונימית
אבל הוא אהב להיות ראש ממשלה והוא לא וויתר עד הסוף זנ משגע אותי
אנונימית
מה מתי הכריזו את זה?
רק ראיתי שביבי אמר תודה לכל אחד ואחת מכם, כי הוא השלים עם זה שהוא יתחלף עד הערב.

ואי כמה אנונימיות
אנונימית
שואל השאלה:
אז הוא לא יחזור בחיים?
אנונימית