3 תשובות
של סטארבקס
שואל השאלה:
^כן הוניל ממש אחלה ואני שותה עכשיו פשוט נמאס לי, ושל סטארבאקס איפה אפשר לקנות?
^כן הוניל ממש אחלה ואני שותה עכשיו פשוט נמאס לי, ושל סטארבאקס איפה אפשר לקנות?
אנונימית
זה:
מי שעשה מינוס אז שלא יהיה לו מים חמים במקלחת
מי שעשה מינוס אז שלא יהיה לו מים חמים במקלחת
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: