9 תשובות
קרית נוער
תלוי מה אתה רוצה ללמוד אתה יכול לנסות גם את חוות הנוער או סליסברג
אנונימי
אני לומדת שם זה בית ספר ממש טוב
^את רוצה להסביר לי מה המייסד של הבית ספר חשב כשהוא ייסד את הבית ספר? כאילו לבית ספר קוראים "ליד האוניברסיטה"
אנונימי
יאסה
בסופו של דבר כולם עושים את אותה בגרות...
גם בבתי ספר נידחים שלא מוכרים בכלל יש מורים טובים, גם הרוב תלוי בתלמיד עצמו עד כמה הוא נותן מאמץ בלמידה. מה שכן יש בתי ספר שאין להם את המגמות שרוצים ויש גם בתי ספר עם תקציבי ענק שהחוויה שם ממש מהנה.
אני לומדת באורט תעופה וחלל מעלה אדומים
יחסית מרוצה אבל ההנהלה התחלפה והביהס מדרדר
אבל התיכון השני אצלנו בעיר גם טוב
אנונימית