4 תשובות
לשאול אולי את אמא?
אם לא ילך אז אין ברירה
בסוף אתם תשילמו ותסדרו את זה
תשאלי את אמא..
ובכללי אין לך ברירה לכי על זה
שואל השאלה:
אני צריכה לשאול אותו לא את אמא שלי
בגלל משהו שקרה אין לי כח להסביר
אכן לשאול, ואם לא יילך אז לא תלכי לחברה.
זה החיים, וכולנו מסתדרים בסוף בד"כ.