4 תשובות
לשאול אולי את אמא?
אם לא ילך אז אין ברירה
בסוף אתם תשילמו ותסדרו את זה
אם לא ילך אז אין ברירה
בסוף אתם תשילמו ותסדרו את זה
תשאלי את אמא..
ובכללי אין לך ברירה לכי על זה
ובכללי אין לך ברירה לכי על זה
שואל השאלה:
אני צריכה לשאול אותו לא את אמא שלי
בגלל משהו שקרה אין לי כח להסביר
אני צריכה לשאול אותו לא את אמא שלי
בגלל משהו שקרה אין לי כח להסביר
אכן לשאול, ואם לא יילך אז לא תלכי לחברה.
זה החיים, וכולנו מסתדרים בסוף בד"כ.
זה החיים, וכולנו מסתדרים בסוף בד"כ.
באותו הנושא: