התחברות
הרשמה
יש לי מאוחר יותר היום טסט והיה לי עכשיו שיעור
והוא לא הלך הכי טוב
אני מפחדת שיהיה לי ככה גם בטסט ללכת או לא?
13 ביוני 2021, 11:39
טסט
רשיון נהיגה
לימוד נהיגה
2 תשובות
ללכת, יהיה טוב אל תילחצי
ב
בורקסון
לכי, היה לי שיעור זוועה לפני הטסט הייתי לחוץ, בסוף בטסט לא עשיתי בכלל טעויות והייתי מרוכז רצח
M
Multimad
באותו הנושא:
מה השעה הכי מאוחרת שהלכתם לישון והיה יום למחורת בית ספר?
עכשיו יחשיך יותר מוקדם או יותר מאוחר?
אני עובדת במקדולנס חצי שנה והיו שני מקרים בהם התבלבלתי בשעות והגעתי שעתיים יותר מאוחר נורא ?
להתחיל ללמוד עכשיו לבגרות בתנך, או מאוחר יותר היום?
באיזה ערים יש הפגנות עכשיו או יהיו יותר מאוחר (היום)?
עכשיו יותר מידיי מוקדם או יותר מידיי מאוחר?
אני בטעות הלכתי לישון ממש מאוחר אתמול והיה לי היום בוחן באנגלית...
עכשיו בגלל השעון קיץ הזריחה יותר מוקדם או יותר מאוחר כבר התבלבלתי
לא הבנתי עכשיו מחשיך מאוחר יותר או מוקדם יותר?
נכנסתי עכשיו לפייסבוק של פרחה אחת שאני מכירה והיה לה יום הולדת לפני כמה ימים ו
עשיתי אימון וסיימתי לאכול עכשיו, ללכת לישון מאוחר יותר מהרגיל בגלל שאכלתי עכשיו?