10 תשובות
שואל השאלה:
ביולגיה יש לי בגרות ולא התכוננתי פשןט קשה לי ללמוד לבד
הפסקתי ללמוד את זה בכיתה ח נראלי
אני בכיתה ז המקסימום שאני יכולה לעזור לך ללמוד בביולוגיה זה על מערכת הדם
אנונימית
שואל השאלה:
לא זה 5 יחדות
שואל השאלה:
ואני ביא
שואל השאלה:
באלי להעלם חחח
אוי אני מבינה אותך אבל אני כיתה י' סורי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לנו אותו חומר נראלי חח
זה אותו דבר בבגרות?
אנונימית
שואל השאלה:
לא הבנץי את השאלה?