7 תשובות
שואל השאלה:
מג"ב סבבה רצח יש תנאים טובים, אבל הקווים של כפיר מדליקים אותי ממש.
אז גבעתי שלי. אוי, אני כל כך מקנאה כרגע.
שואל השאלה:
רגע ובתכלס מבחינת אנשים איפה הכי סבבה?
שואל השאלה:
ותכלס למי שמבין קצת בכפיר מה הייתם מספרים ( אני מכיר ידע בסיסי לא יותר ) תמיד הייתי נוטה לכיוון של מג"ב אבל לא יודע למה משהו בכפיר עושה לי את זה, בעיקרון מבחינת פעילות יום יומית יש להם הכי הרבה סיכון וזה הבאסה. חשוב לציין שאני חייב פעילות עם אקשן ובכפיר יש את זה הכי הרבה עם כל המעצרים שלהם וכל זה.
וואו קשה מאוד לבחור
בין כפיר למגב
שואל השאלה:
אני מכניס לאופציה אולי גם גבעתי לא סגור על זה
גולני גולני שלי.