3 תשובות
לא.ובשביל מה רישיון?זה רק למי שרוצה קנאביס רפואי
כן, אמא שלי למשל :) זה לא משנה אם את/ה לוקח/ת כדורים מבחינת רשיון נהיגה לפי מה שאני יודעת.
אנונימית
תלוי מה היציבות הנפשית שלך ואם המצב הוא כזה שאת מסוגלת לעלות על כביש ובהמון דברים, כדאי לך לנסות לדבר על כך עם הפסיכיאטר
באותו הנושא: