6 תשובות
סתם חרא של דבר.
מה את זונה????
סקס עושים רק עם בן זוג
אנונימי
איפה שאת אוהבת! תעשו את זה רק איפה שנוח ואיפה שיש לכם מספיק מקום.
תהני ותשמרי על עצמך 3>
"רק בשביל תשוקה", תגידי שבא לך להזדיין איתו, למה לסרבל במילים?
תיפגשו אצלו או אצלך, אבל עדיף לך להיות בטוחה שהוא לא יעשה משהו שאת לא רוצה... יש סיכוי שאת גם תתאהבי בו, אבל לא באנו להזהיר אותך.
יאללה, בהצלחה!
אנונימי אתה מפגר ואתה כנראה בן 8 שתגדל גם אתה תשכב עם סתם אנשים
נ.ב רק דורקס!
the actual devil
יש אנשים שסטוצים ויזיזויות לא מתאימים להם... לא יודע, אני לא רואה את עצמי שוכב עם מלא בנות כי זה פשוט לא מוסרי (לדעתי)...
לא הכל טוב,אמרתי לאנונימי הזה
באותו הנושא: