6 תשובות
שואל השאלה:
אין לי כיך לחזור חוץ מברגל
אין לי כיך לחזור חוץ מברגל
אנונימית
מה הקטע שלה תגידי לה שלקח לך חצי שעה להגיע אליה
היא לא חברה
היא לא חברה אמיתית הייתה צריכה להגיד לך לפני
תלכי לחברה אחרת שגרה באיזור
לכי לבית זה גם ככה טוב לעשות ספורט ואל תבכי הכל בסדר אל תדברי איתה יותר אני חושבת אולי תלכי לבית ואז תקחי כסף ולכי לאכול עם חברה אחרת או משהו אחר לכי לסרט עם אח או אחות היא לא שווה אותך
אנונימית
באותו הנושא: