6 תשובות
להפסיק, היא מסמנת לך שהיא לא רוצה לדבר יותר
היא לא רוצה להמשיך לדבר. תשחרר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל למה? השיחות ככ זרמו היה לי ככ כיף לדבר איתה שתינו באותו ראש וחשבתי שיהיה לנו כיף ושנהיה חברות טובות
זה למה אין לי יותר אמון באנשים:(
אבל למה? השיחות ככ זרמו היה לי ככ כיף לדבר איתה שתינו באותו ראש וחשבתי שיהיה לנו כיף ושנהיה חברות טובות
זה למה אין לי יותר אמון באנשים:(
אנונימית
אל תתן למישהי אחת לא לתת אמון יותר באנשים אחרים... בטח לא היה לה מתאים ולא ידעה איך להפסיק את השיחה איתך, זה לא אומר שלא היה לה כיף איתך, אם היא חשובה לל ממש תשאל אותה :)
שואל השאלה:
אני בת,
ושאלתי אותה והיא ענתה "אם היתי רוצה להפסיק היתי אומרת לך" ...
אני בת,
ושאלתי אותה והיא ענתה "אם היתי רוצה להפסיק היתי אומרת לך" ...
אנונימית
אולי אין לה נושא שיחה, אולי היא נהייתה עסוקה במשהו לאחרונה ואולי יש משהו שמפריע לה, אולי בשיחות משהו שלא שמת לב או בכללי משפחה חברים... זה סימן אולי להפסיק לדבר איתה