7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני כן יכולה והן אפילו לא שאלו אותי
אבל אני כן יכולה והן אפילו לא שאלו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב איפ אחרי שראיתי בסטורי שלהן שאלתי בקבוצה אם הן רוצות לעשות משהו
טוב איפ אחרי שראיתי בסטורי שלהן שאלתי בקבוצה אם הן רוצות לעשות משהו
אנונימית
אחותי אז הן לא כל כך חברות אמיתיות.. את רמה מעליהן פשוט כן שיהיה לך ברור!!
אנונימית
אוי ואבוי אחותי תמצאי חברות חדשות דחוף
כי אפשר גם לצאת רק 6 בנות, זה היתרון בחבורות גדולות, שאפשר לצאת גם אם מישהו אחד או שתיים לא יכולים...
הן צבועות
תנסי לדבר איתן
אנונימית
באותו הנושא: