12 תשובות
ילדה
אנונימי
קטנה שליי
שואל השאלה:
^^^ גם אני אותך
יש לי באנגלית לול
love, darling אבל במבטא בריטי אמאלהה
קרינג'
אנונימית
שואל השאלה:
^ אז לכי את לא עוזרת
לא להעתיק ממני, דארלינג זה שלי
אבל אני אמרתי במבטא בריטיי ובאנגלית
אני אוהבת אותך קטנה שליי
מותק
אנונימי
דארלינג. (או יקירתי בעברית)
אהובתי, אהבת חיי, דארליג, בייב, לקשר כינויים לשם עצמו, יקירה, יקירתי, אהובה שלי, אהובה, מלאך, מלאך שלי, האחת שלי, יפה שלי