16 תשובות
זה יפגע בחיטוב.
זה בסדר פעם ב.. אבל אם את בתהליך חיטוב כרגע אז זה יפגע בו
זה בסדר פעם ב.. אבל אם את בתהליך חיטוב כרגע אז זה יפגע בו
שואל השאלה:
אני לא בתהליך,כבר סיימתי
אני לא בתהליך,כבר סיימתי
אנונימית
אה אם את כבר סיימת אז זה אחלה להתפנק מידי פעם תהני
את יכולה לאכוכל כמה שבאלך בין אם את מחוטבת ובין אם לא. די
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שהכול יעלם,כי זה בערך 3,000 קלוריות
אבל אני מפחדת שהכול יעלם,כי זה בערך 3,000 קלוריות
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית את ממש לא עוזרת צאי מהשאלה
אנונימית את ממש לא עוזרת צאי מהשאלה
אנונימית
סתמי באמת די אני אנורקסית ואת לא מבינה מה השאלות האלה עושות ורק ניסיתי לעזור אז די
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר אבל אני לא אנורקסית.פשוט שואלת שאלה על חיטוב
בסדר אבל אני לא אנורקסית.פשוט שואלת שאלה על חיטוב
אנונימית
אבל את לא צריכה לצאת עליי ככה לא אמרתי שאת אנורקסית פשוט ניסיתי לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך אלוהים אני שונאת אנשים
אנונימית
חיטוב לא נעלם מפעם אחת.
הכל בסדר
הכל בסדר
שואל השאלה:
אני מרגישה טוב עם עצמי.אבל מה רע להיות חטובה?ולשמור על חיטוב?לא רשמתי שאני מרעיבה את עצמי.
אני מרגישה טוב עם עצמי.אבל מה רע להיות חטובה?ולשמור על חיטוב?לא רשמתי שאני מרעיבה את עצמי.
אנונימית
לא אמרתי שאת מרעיבה את עצמךך אלוהים התכוונתי שפעם אחת לא יקרה כלום
אנונימית
שואל השאלה:
אבל יש סיכוי שזה יהרוס לי את החיטוב.
אבל יש סיכוי שזה יהרוס לי את החיטוב.
אנונימית
את לא תעלי במשקל באופן קיצוני מפעם אחת אבל למה שתאכלי מגש שלם? זה פוגע במערכת העיכול, בחילוף החומרים
ותמיד כשיש פעם ראשונה היא לעולם לא תהיה אחרונה
ותמיד כשיש פעם ראשונה היא לעולם לא תהיה אחרונה
שואל השאלה:
תמיד עשיתי את זה בעבר(:כנל עם חבילת ג'לים
תמיד עשיתי את זה בעבר(:כנל עם חבילת ג'לים
אנונימית
שואל השאלה:
והנה אני חיה
והנה אני חיה
אנונימית
באותו הנושא: