4 תשובות
האמת שאין לי מושג כי הם מרווחים כסף מההפסקות אז אין להם סיבה להוריד אותן
שואל השאלה:
הייתי בסרט של שעתיים וחצי ולא היה הפסקה.. היה סיוט..
הייתי בסרט של שעתיים וחצי ולא היה הפסקה.. היה סיוט..
אנונימית
יכול להיות שפשוט לא יצא לך לראות סרט בקולנוע של שעתיים וחצי או יותר
יש הפסקות רק לסרטים ארוכים