9 תשובות
תקופה, יעבור.
וגם אם לא, זה בסדר
וגם אם לא, זה בסדר
נופ
אני בערך כמוך כרגע.
אולי לא מצאת את האלבומים הנכונים להקשיב להם?
אולי לא מצאת את האלבומים הנכונים להקשיב להם?
שואל השאלה:
לא יש יותר מדי אלבומים שאני רוצה להקשיב להם
לא יש יותר מדי אלבומים שאני רוצה להקשיב להם
אנונימית
אל תכריחי את עצמך להקשיב למוזיקה חדשה אם לא ממש בא לך, תקשיבי למוזיקה שאת רוצה וגם אם נמאס לך מהרבה שירים, תעבירי אותם ותשמעי את השירים שלא נמאס לך מהם
זה קורה כשמתגברים לפעמים. בוא נגיד שיש סיבה שרוב האנשים כל החיים שומעים את מה שהם הכירו לפני גיל 25 ככה. זה בסדר לדעת מה את אוהבת
שואל השאלה:
כאילו יש אלבומים שבא לי לשמוע אבל אין לי חשק אף פעם להקשיב להם כשהם יוצאים בהגרלה וגם נמאס לי מחצי מהשירים שיש לי בפלייליסטים
כאילו יש אלבומים שבא לי לשמוע אבל אין לי חשק אף פעם להקשיב להם כשהם יוצאים בהגרלה וגם נמאס לי מחצי מהשירים שיש לי בפלייליסטים
אנונימית
לא ,לכולם יש תקופות כאלה זה עובר בסוף
באותו הנושא: