7 תשובות
"חח תודהה"
חחח תודהה
תודהה האמת שגם אתה יםה
אנונימי
יש לי חבר
'תודה 3>'
אם את מכירה אותו תכתבי לב או משהו אם לא פשוט תגידי תודה
תודהה