10 תשובות
כמובן
לא.
למה לא, וגם כן יכול להיות תלוי בלהקה
אבל בכללי כן
כן..? נראלי
אם הוא רוצה לבגוד בך הוא יבגוד גם בארץ זאת לא הזדמנות מיוחדת לדעתי
ברור שהייתי בסדר עם זה אם הייתי סומכת על הבן אדם
כן זה הקטע של האמון שצריך להיות בקשר
ברור שכן גם באותו חדר לדעתי גם צריך לסמוך אחד על השנייה וכאילו הם ידידים
אנונימי
אם אני סומכת עליהם אז שישנו גם באותו חדר ואותה מיטה מצידי חחח
ברור, אבל יש סיכוי שהם הם לא ידידים ככ טובים הייתי מבקש לבוא