התחברות
הרשמה
איך לאפס את ההגדרות של מיינקראפט בנינטנדו?
12 ביוני 2021, 00:10
נינטנדו סוויץ
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
מה זה אומר לאפס את המכשיר להגדרות היצרן??
אפשר לעשות קודים במיינקראפט בנינטנדו סוויץ?
אייפון בהגדרות זה דורש ממני קוד כי אני רוצה לאפס את ההגדרות והתוכן ואני לא יודעת תקוד מה עושיםם
מתי אני יודעת אם תחום הגדרה של פונקציה גדול שווה לאפס או שהוא כל איקס?
איך לאפס רק את ההגדרות במכשיר lg g2 (ללא שימחקו היישומים שבמכשיר)?
מי פה משחק פורטנייט מנינטנדו ולמה אין בנינטנדו סייב דה וורלד
איפוס והגדרות למחשב - איך אפשר לאפס את המחשב ככה שאתרים שנכנסתי אלהם לא יהיו מסומנים בסגול?
כשאני מאפס את האייפון יש שתי אופציות "אפס את כל ההגדרות" ו"מחק את כל התוכן וההגדרות. מה ההבדל ביניהם?
איך ניתן לאפס את ההגדרות בפוטושופ, שהכל יחזור לברירת מחדל?
יש דרך לאפס הגדרות של משחק אני רוצה להתחיל מהתחלה?
התחלתי לשחק מיינקראפט בגרסה של נינטנדו סוויץ ופשוט יש איזה קול רובוטי כזה שמקריא הכל ואומר בקול את כל הפעולות שלי