6 תשובות
לאן אתה נכנס?
שואל השאלה:
פטריק סטאר^
ההורים שלי לא בעד הפנימייה
זה הרווחה.

וכבר הייתה החלטה משפטית,
אין לי דעה בנושא.
אנונימית
סליחה שאני שואל אבל
מה עשו לך בבית שהרווחה החליטה לעשות דבר כזה?!
שואל השאלה:
לא עשו לי בבית כלום,
הייתה לי תוכנית התאבדות בעבר...
אני לא אעשה את זה שוב אבל עדיין יש לי מחשבות על זה...
אנונימית
מצטער לשמוע..
אני לא יודע איך זה אבל לפי הסרטים.. אתה יודע..
תשכנע את ההורים שלך להשאר בבית - שלא תפריע להם או משהו
חח אני בפנימייה
זה מהמם וזה בית וזה משפחה