4 תשובות
לדעתי לא פסיכופטים לא אמפתיים, לא מביעים רגשות וכאלה..
דווקא יכול להיות אחלה קונפליקט
אציע לחפש בגוגל
אציע לחפש בגוגל
כן. בעצמו
^לא, לא. זה נרקיסיסט.
באותו הנושא: