10 תשובות
תשיר לה אני רוצה שהיא תבוא איתי לסרט, בדוק היא אומרת שכן.
שואל השאלה:
^אין לי עד כדי כך הרבה אומץ, וכמו שאמרתי אני לא רואה אותה הסופ"ש
פליז אין לי עד הרבה זמן לחלון ההזדמנויות הזה
^אין לי עד כדי כך הרבה אומץ, וכמו שאמרתי אני לא רואה אותה הסופ"ש
פליז אין לי עד הרבה זמן לחלון ההזדמנויות הזה
תשיר לה בן זיני היא תסכים
שואל השאלה:
נו די תהיו רציניים בבקשה תעזרו
נו די תהיו רציניים בבקשה תעזרו
תגיד לה " אני הולך לסרט שבוע הבא את רוצה גם לבוא? " ....
"היי מה קורה את מצאת חן בעיני בא לך לצאת לסרט" הכי פשוט הכי קל .. אם היא לא בעניין היא בכל מקרה לא תרצה ואם היא כן זה לא משנה מה תרשום , אל תנסה ללכת עקום ישיר הכי טוב
לדעתי תכתוב לה כמו שכתבת, ישירות יכולה להיות דבר טוב.
אך זה תלוי גם איך הקשר שלכם, אתם ידידים טובים ? או פשוט מדברים הרבה ?
אם אתה חושב שהיא מרגישה איתך בנוח, אז לא חושבת שהישירות שלך תרתיע אותה.
אך זה תלוי גם איך הקשר שלכם, אתם ידידים טובים ? או פשוט מדברים הרבה ?
אם אתה חושב שהיא מרגישה איתך בנוח, אז לא חושבת שהישירות שלך תרתיע אותה.
שואל השאלה:
אני איתה באותה כיתה (לפחות כרגע, עוד שניה סוף שנה) ואנחנו כבר ארבע חודשים בערך מדברים לעיתים יותר קרובות מפעם, שנינו פונים זה לזה ויוזמים שיחות, ובעיקרון אני הבן היחיד שהיא אי פעם עשתה איתו עבודה במשהו בכל תקופת החטיבה והיא הציעה!
הרגשתי שזה זמן להתקדם שלב כי מרגיש לי שיש איזה משהו גם מהכיוון שלה.
בסוף כתבתי לה "את עושה משהו ביום רביעי?" והיא ענתה שכנראה שכן אבל היא צריכה לבדוק, אז שאלתי אם אולי בראשון או בסופש הבא והיא אמרה שהיא לא יכולה אז שאלתי מה חונק אותה חוץ מהצופים כי כבר אין כל כך הרבה לימודים והיא ענתה "שיעורים פרטיים (היא מעבירה), אימונים וחגיגות יום הולדת (יש לה שבוע הבא יום הולדת)" אז לא רציתי להיות חטטן ומעצבן אז פשוט כתבתי "איזה באסה, אז אני מבין שצריך לקבוע חודש מראש, מתאים ב22/7?" והיא עדיין לא קראה.
אין לי שמץ מה לעשות, ואין לי הרבה זמן כי אני מתאר לעצמי שבחופש הגדול נדבר פחות במצבנו הנוכחי במיוחד כי אני לא בארץ בין סוף יוני לאמצע יולי
אני איתה באותה כיתה (לפחות כרגע, עוד שניה סוף שנה) ואנחנו כבר ארבע חודשים בערך מדברים לעיתים יותר קרובות מפעם, שנינו פונים זה לזה ויוזמים שיחות, ובעיקרון אני הבן היחיד שהיא אי פעם עשתה איתו עבודה במשהו בכל תקופת החטיבה והיא הציעה!
הרגשתי שזה זמן להתקדם שלב כי מרגיש לי שיש איזה משהו גם מהכיוון שלה.
בסוף כתבתי לה "את עושה משהו ביום רביעי?" והיא ענתה שכנראה שכן אבל היא צריכה לבדוק, אז שאלתי אם אולי בראשון או בסופש הבא והיא אמרה שהיא לא יכולה אז שאלתי מה חונק אותה חוץ מהצופים כי כבר אין כל כך הרבה לימודים והיא ענתה "שיעורים פרטיים (היא מעבירה), אימונים וחגיגות יום הולדת (יש לה שבוע הבא יום הולדת)" אז לא רציתי להיות חטטן ומעצבן אז פשוט כתבתי "איזה באסה, אז אני מבין שצריך לקבוע חודש מראש, מתאים ב22/7?" והיא עדיין לא קראה.
אין לי שמץ מה לעשות, ואין לי הרבה זמן כי אני מתאר לעצמי שבחופש הגדול נדבר פחות במצבנו הנוכחי במיוחד כי אני לא בארץ בין סוף יוני לאמצע יולי
לפי דעתי עכשיו תחכה שהיא תענה ותראה לאן זה זורם
שואל השאלה:
^אחרי העבושה ההיא שעשינו יחד הצעתי שמתישהו ניפגש סתם בשביל הכחף והיא אמרה שהיא בתקופה עמוסה.
כמה ימים לפני שבועות הצעתי לה שניפגש בשבועות והיא לא יכלה.
בסוף מאי אחרי שעזרתי לה עם עבודה נוראים בפיזיקה אמרתי לה שדי, אנחנו כל פעם מדברים המון בזמן עשיית העבודות, צריך להיפגש מתישהו בשביל פשוט לדבר והיא אמרה שיש לה כרגע עומס (עדיין תקופת מבחנים והיא התחילה להדריך בצופים) אז אולי לקראת סוף השנה.
בגלל זה שאלתי פה מה חונק אותה, כי זה כאילו תמיד יש לה משהו שהיא חייבת לעשות ולא יכולה להיפגש בגללו, אבל עם חברות שלה היא נפגשת כל שני וחמישי (בתור ביטוי) לפי מה שאני שומע, ואני יודע שאני לא ברמת קרבה של חברות שלה אבל זה עדיין קצת מעליב.
את זה שהצעתי בעוד חודש בערך זו הייתה סוג של בדיחה כדי שתבין שהיא מגזימה, אבל עכשיו היא ענתה "חחח" ו-"אני אבדוק" אז כתבתי לה "i was joking but ok"
^אחרי העבושה ההיא שעשינו יחד הצעתי שמתישהו ניפגש סתם בשביל הכחף והיא אמרה שהיא בתקופה עמוסה.
כמה ימים לפני שבועות הצעתי לה שניפגש בשבועות והיא לא יכלה.
בסוף מאי אחרי שעזרתי לה עם עבודה נוראים בפיזיקה אמרתי לה שדי, אנחנו כל פעם מדברים המון בזמן עשיית העבודות, צריך להיפגש מתישהו בשביל פשוט לדבר והיא אמרה שיש לה כרגע עומס (עדיין תקופת מבחנים והיא התחילה להדריך בצופים) אז אולי לקראת סוף השנה.
בגלל זה שאלתי פה מה חונק אותה, כי זה כאילו תמיד יש לה משהו שהיא חייבת לעשות ולא יכולה להיפגש בגללו, אבל עם חברות שלה היא נפגשת כל שני וחמישי (בתור ביטוי) לפי מה שאני שומע, ואני יודע שאני לא ברמת קרבה של חברות שלה אבל זה עדיין קצת מעליב.
את זה שהצעתי בעוד חודש בערך זו הייתה סוג של בדיחה כדי שתבין שהיא מגזימה, אבל עכשיו היא ענתה "חחח" ו-"אני אבדוק" אז כתבתי לה "i was joking but ok"
באותו הנושא: