6 תשובות
כמעט כמו כיתה ח
תהני כמה שיותר.
תשקיעי במתמטיקה ואנגלית כי זה חשוב
תשקיעי במתמטיקה ואנגלית כי זה חשוב
לא להגיע לגאוגרפיה אין בזה בגרות
להשקיע רק באנגלית ומתמטיקה להגיע בשתיהם להקבצות הכי גבוהות שיש זה הדבר היחיד שנשאר איתך לכיתה י
להשקיע רק באנגלית ומתמטיקה להגיע בשתיהם להקבצות הכי גבוהות שיש זה הדבר היחיד שנשאר איתך לכיתה י
שואל השאלה:
לא כיתה ט זה עדיין בחטיבה חחח
אבל אני רוצה טיפים כי בכל זאת אני צריכה לעשות לפחות 4 יחידות במתמטיקה ואנגלית
לא כיתה ט זה עדיין בחטיבה חחח
אבל אני רוצה טיפים כי בכל זאת אני צריכה לעשות לפחות 4 יחידות במתמטיקה ואנגלית
תשקיעי במחצית ב באנגלית ומתמטיקה וזהו.
הכל כרגיל..
הכל כרגיל..
להשקיע בעיקר במתמטיקה ובאנגלית
תצברי חוויות עם חברים שלך, אחר כך לא יהיה לך זמן בשיט
תהני מהכיתה הזאת
תצברי חוויות עם חברים שלך, אחר כך לא יהיה לך זמן בשיט
תהני מהכיתה הזאת
באותו הנושא: