39 תשובות
בתור נקבה, כן. מאוד.
תלוי, אני מכירה את הבנים והם חברים שלי או לא?
ברור שכן (בן)
בתור בת
מאוד, שיאנסו אותי
מאוד, שיאנסו אותי
כן. לגמרי מאיים. בעיקר אם אני לא מכירה אף אחד
נקבה
נקבה
שואל השאלה:
לא, הם זרים לגמרי משני המינים.
לא, הם זרים לגמרי משני המינים.
אנונימית
מאוד (בת)
כן מאוד
(בת)
(בת)
אז אני מאוד אפחד, בת נקבה
כןן (בת)
בן, כן, יותר בכיוון של מביך
לא (בן)
שואל השאלה:
מי שענה כן, מאיזו סיבה תפחדו?
מי שענה כן, מאיזו סיבה תפחדו?
אנונימית
בתור בת
כן מאוד
כן מאוד
לא
אני בחורה
הרוב המוחלט של הגברים ממש לא אנסים ואם איכשהו אחד מ30 הגברים האלו הוא אנס שאר הגברים לא יתנו לו לעשות עם זה משהו
אני בחורה
הרוב המוחלט של הגברים ממש לא אנסים ואם איכשהו אחד מ30 הגברים האלו הוא אנס שאר הגברים לא יתנו לו לעשות עם זה משהו
מאונס קבוצתי
אני אפחד כי זה מלא אנשים בעיקר, ואם כולן ירצו לעשות לי למשהו (לא בהכרח אונס) אני לא אוכל להתנגד, אפילו לשים לי לק או משהו כזה זה יהיה מעצבן
בת, לא.
kero - רק אומרת, שהאונס שהיה השנה באילת היה עם 30 "גברים"....
ולשאלה - כן. חד משמעית.
ולשאלה - כן. חד משמעית.
^ בהקלטה שממנה הוציאו את המספר הוא אמר שזה לא יהיה מוגזם להגיד 30 אלוהים יודע כמה היה שם, מסכנה הנערה, באמת
הכינוי בשיפוצים תתמודדו - דבר ראשון לא היו שם 30 גברים והבינו את זה בחקירה.
דבר שני אם תיקחי גברים רנדומליים מהאוכלוסייה אז רובם לא יהיו ערסים מסריחים שיושבים בבריכה באילת עם החברים המכוערים שלהם
דבר שני אם תיקחי גברים רנדומליים מהאוכלוסייה אז רובם לא יהיו ערסים מסריחים שיושבים בבריכה באילת עם החברים המכוערים שלהם
בת מאוד מאונס קבוצתי
^^ אף אחד לא מבטיח לך את זה
kero - מאיפה את יודעת שהם לא היו 30 ?
ובסדר, אבל אי אפשר לדעת. גם יכול להיות שחלקם יעדיפו לא להתערב, או שחלק יתנגדו לעשות משהו לבחורה אבל הרוב יהיה בעד. אי אפשר לדעת.
ובסדר, אבל אי אפשר לדעת. גם יכול להיות שחלקם יעדיפו לא להתערב, או שחלק יתנגדו לעשות משהו לבחורה אבל הרוב יהיה בעד. אי אפשר לדעת.
לא צריכים להבטיח לי את זה כי לרוב האנשים יש מוסר ורוב האנשים הם לא אנסים, כך שאם יבחרו 30 גברים ברנדומליות רובם יהיו כאלו.
הרוב לא יהיו בעד כי בראש שלך רוב הגברים הם שטנים אבל במציאות זה לא ככה.
מאיפה את יודעת שהיו 30? מהשמועות? תקראי כתבות על האונס ותביני שלא היו 30
הרוב לא יהיו בעד כי בראש שלך רוב הגברים הם שטנים אבל במציאות זה לא ככה.
מאיפה את יודעת שהיו 30? מהשמועות? תקראי כתבות על האונס ותביני שלא היו 30
שואל השאלה:
יש לציין, לא אמרתי 30 אנשים בגלל מה שקרה באילת, ראיתי סרטון בטיקטוק על שה ורציתי לדעת מה אנשים יגידו.
יש לציין, לא אמרתי 30 אנשים בגלל מה שקרה באילת, ראיתי סרטון בטיקטוק על שה ורציתי לדעת מה אנשים יגידו.
אנונימית
^אני מסכימה עם התשובה האחרונה של kero
בת, לא
רוב הגברים לא אנסים, לרובם זה בכלל לא יעבור בראש, אני מאמינה שאם לכמה מהם תיהיה כוונה כזו יהיו כמה שיקומו לעזור
רוב הגברים לא אנסים, לרובם זה בכלל לא יעבור בראש, אני מאמינה שאם לכמה מהם תיהיה כוונה כזו יהיו כמה שיקומו לעזור
בסדר, אבל בכללי הייתי מפחדת.
כי את לא יכולה לדעת מי אנס ומי לא ואם בכלל.
זה כמו שאם הרבה כלבים יתקפו אותך במהלך חייך, את תתחילי לפחד מכלבים. גם כשזה לא כל הכלבים.
אותו הדבר.
וקירו - מאיפה את יודעת שהבינו את זה בחקירה ? באחת התשובות למעלה את תוכלי לראות שמישהי כתבה שבהקלטה שממנה הביאו את המספר אמרו שלא יהיה מוגזם להגיד 30..
כי את לא יכולה לדעת מי אנס ומי לא ואם בכלל.
זה כמו שאם הרבה כלבים יתקפו אותך במהלך חייך, את תתחילי לפחד מכלבים. גם כשזה לא כל הכלבים.
אותו הדבר.
וקירו - מאיפה את יודעת שהבינו את זה בחקירה ? באחת התשובות למעלה את תוכלי לראות שמישהי כתבה שבהקלטה שממנה הביאו את המספר אמרו שלא יהיה מוגזם להגיד 30..
בת, וברור שכן
לא זה לא אותו הדבר כי בני אדם הם לא כלבים ולבני אדם יש מוסר. זה לא משנה במקרה כזה אם בודדים מתוך ה30 הם אנסים כי אם שאר הגברים יראו את התקיפה רובם בוודאות יעזרו לך. את פשוט בטוחה שמתוך 30 הרוב יהיו אנסים
את לא יכולה להגיד כלום בוודאות
בוודאות יעזרו לך
לא אמרתי שאני בטוחה שמתוך 30 הרוב יהיו אנסים, אל תכניסי לי מילים לפה.
אני אומרת, שזה רנדומלי אז אי אפשר לדעת.
ואם לכל בן אדם היה מוסר, לא היו עדיין מקרי אונס, הטרדות וכו'.
אני אומרת, שזה רנדומלי אז אי אפשר לדעת.
ואם לכל בן אדם היה מוסר, לא היו עדיין מקרי אונס, הטרדות וכו'.
לא אמרתי שלכל בן אדם יש מוסר אל תכניסי לי מילים לפה :^)
אמרתי שלרוב האנשים יש מוסר. ואם זה רנדומלי הסיכויים שתתקעי בחדר שרובו אנסים הם אפסיים
אמרתי שלרוב האנשים יש מוסר. ואם זה רנדומלי הסיכויים שתתקעי בחדר שרובו אנסים הם אפסיים
"לא זה לא אותו הדבר כי בני אדם הם לא כלבים ולבני אדם יש מוסר."
ממש לא הכנסתי לך מילים לפה, את הכללת את בני האדם.
ממש לא הכנסתי לך מילים לפה, את הכללת את בני האדם.
חחח לא הכללתי את בני האדם. לבני אדם ככלל יש מוסר/מצפון. גם לאנסים יש מוסר ד"א פשוט מוסר פגום
קיצר, אין לי כוח להמשיך בוויכוח הזה או באיך שלא תרצי לקרוא לזה.. את פשוט תמשיכי לנסות להצדיק את עצמך ואני פשוט אמשיך לענות לך.
בכל מקרה, אני פשוט אהיה בוגרת ואוריד עדכונים מהשאלה, אל תטרחי לענות לי על זה.
בכל מקרה, אני פשוט אהיה בוגרת ואוריד עדכונים מהשאלה, אל תטרחי לענות לי על זה.
אני לא מתווכחת איתך אני פשוט רואה איך אנשים כמוך הופכים את כל הגברים לשטנים. אין לי סיבה להצדיק את עצמי אני לא גבר ואני לא מגנה על עצמי. זו פשוט שנאת הגברים שמחדירים לכולן שגורמת לבנות לחשוב שרוב הגברים רוצים לפגוע בהן.
ואין שום קשר בין בגרות לבין להוריד עדכונים מהשאלה חחח
ואין שום קשר בין בגרות לבין להוריד עדכונים מהשאלה חחח