8 תשובות
הרבה ישראלים מבקרים במקסיקו אבל מה שכן מסוכן שם מבחינה של כנופיות
אני חושבת שזה בטוח ללכת לשם, ואני לא חושבת שהם יתחילו להפציץ אותנו אך גם לא יעזרו לנו כשיפציצו אותנו
אנחנו בסדר איתם
יש יחסים דיפלומטים בין המדינות
שואל השאלה:
לא נו אני מתכוון אם אנחנו בקשר טוב איתם כלומר הראש.ת ממשלה שלהם יתחיל להפציץ אותנו בלי סיבה סתם או שאפשר ללכת לשם??
אין לנו צורך בהסכם איתם
שואל השאלה:
רגע מה