3 תשובות
הסיפור האמיתי הוא שהיו פעם שלושה אחים קנדיס פרב ופיניאס אבא של פיניאס וקנדיס נטש אותם ואחרי 4 שנים אמם מצא מישהוא וכך נולד פרב פרב היה עם בעיה הוא נולד מפגר ולכן הוא לא מדבר הרבה בסידרה היה ילד היפר וחנון ויום אחד הרביצו לו והתעללו בו עד כדי מוות. פרב נשלך לקום שבו מטפלים באנשים עם בעיות פיגור ולא גר בבית. האמא והאבא באו לבקר אותו פעם בשבוע. קנדיס נולדה עם בעיה פסיכוזית וכל הזמן דמינה שפיניאס ופרב בונים דברים כשהם בכלל לא היו שם. את כל הדברים היא סיפרה לאמא שלא ראתה כלום כי זה היה בדימיון של קנדיס והיא שכנעה את קנדיס לכתוב יומן ולשתף את היומן שלה בכל מה שעובר עליה. ברגע שזה התגבר האמא נהיתה מודאגת ולקחה את קנדיס לטיפולים אצל ד"ר דופנשמירץ (שהוא לא מדען הוא פסיכיאטר) והיה לו פלטיפוס מחמד שהוא אהב להלביש בכל מני תחפושות שונות ובגלל זה רואים את פרי כל הזמן בסידרה עם כובע ותחפושות. דופנשמירץ נתן לקנדיס כדורים שיעזרו לה והיא לקחה יותר ממה שהיא הייתה צריכה ולכן התמכרה לכדורים. יום אחד ( 4 שנים לאחר מותו של פיניאס בדיוק) קנדיס נמצאה על המיטה שלה עם היומן ביד ונלקחה למיון שבו לא הצליחו להציל אותה. האמא קראה את היומן שלה ובהלוויה המשפחתית מישהו הציע להנציח את זיכרו של פיניאס וקנדים בצורה מיוחדת. הם חשבו לכתוב ספר, לעשות סרט, לעשות אירוע ועוד ולא הצליחו לחשוב על דרך מקורית. לבסוף הם ביקשו מאמן קומיקס לצייר את הסיפור שלהם בדרך שתהיה נחמדה לילדים ובמקרה זה היה אמן שבעתיד (שהיה לפני שפתחו את דיסני) יעבוד אצלם. כשהערוץ כבר היה פתוח הוא הציע לדיסני לפרסם את הסיפור (בהסכמתה של האמא) האמא הסכימה וכך נולדה התוכנית. בדקתי קצת ומצאתי באינטרנט תמונות של "קנדיס פלין האמיתית" ומצאתי את זה: https://www.google.co.il/search?q=%d7%a7%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1+%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9f+%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8+%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99&rlz=1c1vfkb_enil632il632&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=x&ved=0cayq_auoawovchmi-bcomze3xwivwlouch27vgiq#imgrc=vuzru3vwdbx-xm%3a היא ממש דומה לעצמה בסידרה. מקווה שעזרתי:) קישורים מצורפים: https://www.google.co.il/search?q=%d7%a7%d7%a0%d7%93%d7%99%d7%a1+%d7%a4%d7%9c%d7%99%d7%9f+%d7%94%d7%a1%d7%99%d7%a4%d7%95%d7%a8+%d7%94%d7%90%d7%9e%d7%99%d7%aa%d7%99&rlz=1c1vfkb_enil632il632&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=x&ved=0cayq_auoawovchmi-bcomze3xwivwlouch27vgiq#imgrc=vuzru3vwdbx-xm%3a
כל מה שכתבו פה זה לא באמת נכון, רק תאוריות של האינטרנט, אבל הן מגניבות ממש. מה שבאמת נכון קרה בסדרה
שואל השאלה:
אני לא מבין
כל אחד אומר משהו אחר
אנונימי