6 תשובות
כי הם לא מתחברים לאישיות שלך מה טוקסיק
אנונימית
ילדי סנטר קצת מצחיקים אותי, הם לרוב מוזרים(למרות שיש כאלה שלא)
כי הם חולי סרטן שחושבים שמי שלא אוהב אותם הוא ערס או צאחלה
הכל זה מקנאה אחותיי, שימי פס.
כי הם כאלה טוקסיקיםם
שואל השאלה:
הם לא מכירים אותי בסטי
אנונימית