2 תשובות
יאי צייס אטלנטיק!!!!!!!!!
והם לא הביעו דעה אף פעם אבל אין סיבה שהם לא אוהבים
נתפלל שיום אחד הם יבואו לפה
והם לא הביעו דעה אף פעם אבל אין סיבה שהם לא אוהבים
נתפלל שיום אחד הם יבואו לפה
מקווה שלא אמרו כלום
באותו הנושא: