2 תשובות
יאי צייס אטלנטיק!!!!!!!!!
והם לא הביעו דעה אף פעם אבל אין סיבה שהם לא אוהבים
נתפלל שיום אחד הם יבואו לפה
מקווה שלא אמרו כלום