2 תשובות
אני משתמשת במוצרים שלהם כבר משהו כמו 5 חודשים
ואני ממליצה, הם טובים וזולים
הבעיה היחידה היא הזמן שלוקח למשלוח לנגיע אחרי שאתה מזמין אותם באינטרנט אבל לדעתי זה שווה את זה
מעולים אבל צריך להזהר כי חלקם גורמים לעור להיות סוםר רגיש לשמש וחשוב לשים קרם הגנה ולהמנע ככל הניתן מהשמש
אם לא תעשי את זה תגמרי ליותר נזק מתועלת ועדיף כבר לא לקנות
אנונימית