4 תשובות
ואן גוך אסאי
קולה. אני שיכורה מזה יותר מאשר כול אלכוהול שאי פעם שתיתי חחח
אנונימית
בלוגה
רוברטו קוואלי אבטיח
והכי מפגר שלי אבל התרגלתי לטעם זה פינלנדיה
אנונימית
נראה לי אקטימל