3 תשובות
שואל השאלה:
הןא גרוע ולוקח לזה שלושה ספרים עד שמגיעים לפואנטה ןהכל מרוח ובכללי זה פשוט משעמם
הןא גרוע ולוקח לזה שלושה ספרים עד שמגיעים לפואנטה ןהכל מרוח ובכללי זה פשוט משעמם
אני סוף סוף מישהו חושב ככה
אני צריכה לקרוא עדיין את הספר השלישי בסדרה, אבל עד עכשיו אני לא חושבת שזה גרוע. והייתי אומרת שזה די טוב אפילו.