4 תשובות
אולי יש לה דברים חשובים על הראש.
המחנכת שלי היא גם רכזת שכבה, בגלל זה אני לא מופתעת אם היא שוכחת לעשות דברים.

בכל אופן אל תתייחסי, זה לא כזה נחמד, אבל לא
ביג דיל לדעתי.
יש מחנכות שפחות אכפת להם אין ממש מה לעזות עם זה היא מחנכת טובה בכללי? ואני ממש מצטערת עם סבא שלך אני מקווה שאת יותר בסדר עכשיו
אנונימית
לא. תפני ליועצת אני בטוחה שהיא תעזור❤
כן , זה בסדר גמור. היא מורה שלך והיא לא חברה או פסיכולוגית