התחברות
הרשמה
חייב להדפיס את ההיתר של הנהג חדש או שאני יכול להשתמש בתמונה שלו בטלפון?
11 ביוני 2021, 09:39
נהג חדש
נהיגה
רשיון נהיגה
רכב
הדפסה
תשובה אחת
אני הדפסתי מה אכפת לסחוב אותו בכיס זה סה"כ דף אבל המורה שלי אמר שלא חייב אבל עדיף
N
Ntnlsr
באותו הנושא:
האם אחרי שנתיים מהוצאת הרישיון כשאני נחשב "נהג צעיר" אני חייב לשים את השלט "נהג חדש" ?
אני חייב את המורה נהיגה כדי לקבל את ההיתר נהיגה?
אם הייתם חייבים לבחור בין להיות נהג אוטובוס, נהג משאית או נהג מונית, מה הייתם בוחרים?
עברתי טסט ושילמתי את האגרה בטלפון וצילמתי מסך של ההיתר נהיגה.. אני יכולה לנהוג עם הצילום של ההיתר בטלפון או שחייב את הדף
כשאני נוהגת אני תמיד חייבת שיהיה איתי את הטופס של ההיתר נהיגה של נהג חדש?
אפשר לנהוג עם ההיתר נהיגה בטלפון? בלי להדפיס
שומעים עברתי טסט עכשיו שילמתי היתר בקישור מה אני עוד צריך לעשות להדפיס אותו בסופר פארם וזהו ? או שאני צריך ללכת לדואר גם
אין לי מדפסת בבית ואני חייב להדפיס משהו זה בסדר לבקש משכן להדפיס אצלו?
ביטוח נהג חדש זה חובה? כאילו אם הוצאתי את ההיתר והכל אני חייבת לעשות גם ביטוח נהג חדש כדי לנהוג?
אפשר להדפיס את ההיתר נהיגה בסופר פארם? (משלמים שם). יש צורך ללכת למשרד הרישוי?
אחרי כמה זמן מהרגע ששולחים לך שעברת טסט אפשר לשלם על ההיתר נהג חדש?