14 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?^
למה לא?^
אנונימי
לא יודע זה פשוט לא הסגנון שלי אבל היא נראית יפה
שואל השאלה:
זה מביך להתסובב איתה? בגלל שהיא לא ממותגת?
זה מביך להתסובב איתה? בגלל שהיא לא ממותגת?
אנונימי
היא יפה אבל לא הייתי לובש אותה
סבבה
וואלה כעע יגבר
לא זה בכלל לא מביך יש מלא אנשים שלובשים נעליים כאלה אל תדאג היא ממש יפה
אהבתי
בייסיק כזה
מתאים להכל
בייסיק כזה
מתאים להכל
לא הייתי לובשת אותה
היא סבבה פלוס
למה שיעירו לך בגלל שזה לא מותג?
לא הכל בחיים חייב להיות ממותג...
לא הכל בחיים חייב להיות ממותג...
שואל השאלה:
אני פשוט ככ דואג שיעירו לי על זה היום בביצפר
אני פשוט ככ דואג שיעירו לי על זה היום בביצפר
אנונימי
היא יפה
לא אהבתי
אנונימית
באותו הנושא: