9 תשובות
יש יותר כיף פיזית
אנונימי
כי בחורות מושכות יותר גברים להיכנס בגלל זה בדרך כלל בנות גם נכנסות חינם וגם מהסיבה הפשוטה שיש איזשהי מחשבה שבנות לא יוצרות בלגן בניגוד לבנים שהם תחת השפעת אלכוהול
כי הן יפות
בנות באמת נכנסות חינם למועדונים? לא לוקחים כסף בכניסה?
אנונימית
לרוב בנות חינם עד שעה מסוימת או כל הלילה, תלוי במקום
כי המטרה היא שהמועדון יהיה מלא בנות
שואל השאלה:
אז זו השאלה, למה מסיבה עם יותר בנות נחשבת יותר טובה?
אנונימית
כי באמת מועדון מלא בגברים יהיה מבוקש??
אני לא חושב
כשאתם יוצאים למועדון אתם הולכים עם חברים שלכם שהם גם גברים אז מה זה חשוב אם יהיו שם עוד גברים פשוט זרים? למה להגיע למועדון עצמו עם חברים גברים לא מפריע לכם? זה גם לא שהבנות במועדון מסכימות לכם לגעת בהן
אנונימית