17 תשובות
מרנין
את מקסימה, נעצתי את השאלה שלך , תודה על השיתוף ואני מקווה שיגיע לכמה שיותר אנשים
סליחה על האי התחשבות ותודה ששיתפת >~<
זה הקטע, ואני באמת שואלת, לפי מה שאת כותבת את חיה בפחד, בחרדה. אז למה להמשיך לסבול? למה לא לעבור לישוב או קיבוץ בצפון ולחיות חיים רגילים?
את ממש חמודה אימלה הכל יהיה בסדר❤
את מדהימה אני לא אענה על שאלות כאלה יותר בשבילך
את מקסימהההה
שואל השאלה:
משום שאני אוהבת את הבית שלי, החברים, הקיבוץ..
זה המקום שבו אני גדלתי ואני לא רוצה לעזוב אותו, בשבילי זה כמו להיכנע להם
אנונימית
אי אפשר לשלוט בכל הגולשים באתר רוב הסיכויים שמשיכו לשאול שאלות בנושא את צריכה לדעת להתגבר על החרדה לא בקטע של לעצבן אותך
אנונימי
אקח לצומת ליבי, תודה ששיתפת ❤
מצטערת שאת צריכה לעבור את זה.
קודם כל תיהיי חזקה, יש בודדים שמוכנים לגור בעוטף ואת אחת מהם אז כל הכבוד לך!
וכשאני עונה לשאלות כאלה אני בדרך כלל כותב על למה אין מה לפחד ולמה חמאס לא יעז לירות אבל אני אשים לב לזה יותר כדי לא לגרום בטעות לפחד מיותר
אני מצטערת שאת עוברת את זה, לדעתי תנסי לא להכנס לשאלות כאלו כדי לא להפחיד את עצמך.
מצטערת שהמגורים בארץ גרמו לך לכזה סבל אבל אחרי הכל האתר נועד לשאלות ולא כולם חוו מה שאת חווה אז לפי דעתי אגואיסטי מצידך לבקש שכל האתר לא ישאל שאלות לגיטימיות לגמרי כי אותך זה מבהיל
אנונימית
מצד אחד כואב לי
מצד שני זה בעיה של תושבי כרם שלום ושל ההורים שלך שהם הביאו את המצב הזה על עצמם
הקיבוצניקים תמכו בהתנתקות, הם תמכו בגירוש תושבי גוש קטיף כי תושבי גוש קטיף היו מתנחלים עם כיפה על הראש והיום כבר גוש קטיף נהפכה למקום שממנו משגרים טילים על כרם שלום ולפי מה שהבנתי תושבי כרם שלום נתנו למשטרה לעשות ניסויים עליהם ואימונים כדי שיגרשו את תושבי גוש קטיף
מצאתי תגובה של נביא של ישראלי שחזה מה שיקרה לתושבי כרם שלום מכתבה מ-2005
אנונימי
אל תדאגי!! נעבור את זה ביחד!! את מדהימה