7 תשובות
תמיד יענו בעקיצה ולא יהיה מה לענות בחזרה בגלל שאומרים את האמת (לפעמים הקשה)
דיי אני אוהבת את מזל עקרב הם ממש כלבים אבל אני אוהבת אותם
שואל השאלה:
מה שאת אומרת זה ממש אני
נחשבים ארסיים ונקמנים וגם מאוד רעילים.
רגישים ויש אומרים שגם מיניים.
אבל די בטוחה שלא את כל התכונות האלה אפשר למצוא במזל עקרב, אני למשל מזל עקרב וחלק מהתכונות לא דומות לי...
אנחנו פשוט המזל הטוב ביותר ומה קשור רעילים?
אנונימית
חתיכים, שווים, חכמים וכנים
כי אני מזל עקרב
שואל השאלה:
רשום שמזל עקרב הוא מזל מאוד מיני וזה ממש אני אם אתם מזל עקרב גם אתם מאוד מיניים או שזה רק אני ?