7 תשובות
שמעי אני לא התגייסתי אז אני לא יכול להגיד לך אבל את כל מה שאמרת פה, תתארי לקבנית. אולי תגזימי ממש קצת כדי להבהיר לה כמה שאת לא מתאימה למערכת הזאת.
ההשפעה של זה שהשתחררת תהיה אפסית אם לא קיימת בהמשך החיים שלך, הכל טוב. רק תספרי לה איך את מרגישה.
את מחליטה מה הצבא גורם לך ומה לא וככה בכל דבר בחיים.
בגלל דברים שאמרו לך נתקפת בחרדה שזה כן משפיע, אבל לא, זה רק תירוץ של הנפש לחזור לזה..(לא בכוונה) אני מאמינה בך, תנסי לשנות את דרך החיים שלך.. למשל, תיהיה יותר חיובית כי תאמיני לי מי שחושב חיובי מקבל חיובי והוא אדם שמח לא משנה מה העבר שלו, אבל אם תכניסי את עצמך לסרטים שזה הסיבה לסבל שלך- הצבא את תסבלי, עבודה שאת סובלת.
יכול להיות שמעי שהצבא לא עושה לך טוב, וזה בסדר ככה זה לרוב החיילים.
לכי לפסיכיאטר זה רציני, אבל אל תאשלי את עצמך
אם זה רציני תטפלי בזה, אבל זה רק אחרי שאת יודעת בצורה עמוקה שאת לא מאשלה את עצמך שזא
הסיבה
לא לתת לבדידות להשפיע.. נכון, זה קשה אל תגיעי למסקנות שלא יאמינו לך .. הסברת פה את הקושי שלך בכתב ואי אפשר שלא להאמין לך... ומי שמחליט אם תצאי או לא זאת לא הקב"נית שלך אלא זה שנמצא למעלה.. אז תבקשי ממנו ותגידי קצת תהילים .. תמיד עוזר
גם אני מבודדת ומתיחסיים עלי כאויר ואני רצינית בזה , אנשים זה חרא
ואני בתיכון ...
תבואי למפקדים ותגידי להם אני מרגישה קושי סיפרת להם את הסיבות את מה שעברת יופי עם סיפרת אז בטח הם יסכימו הכל תספרי צבא זה לא כיף אחת כמוך הייתה צריכה להקשיב לקבן או להתמודד עם זה עובדה שאת רואה את זה את המציאות צבא סה תרומה למדינה זה קשה לתרום מעצמך בהצלחה גדולה שהיה לך
אני התגייסתי ובטירונות הייתי בדיוק במצב שלך בכיתי כל שנייה ביום ופשוט הרגשתי שהלך לי כל החשק בחיים, ניסיתי וניסיתי אבל ראיתי שהמצב הנפשי שלי מדרדר בכל שנייה שאני שם
פניתי לקבן וסיפרתי לו הכל, אמרתי לו מה אני מרגישה ואפילו חבר טוב שלי דיבר איתו ואמר לו שהמסגרת הזאת הרסה אותי נפשית בכל מקרה אל תחששי לפתוח בפני הקבנית את הלב, הם יודעים מתי באמת רע למישהו, פשוט תתארי לה כל מה שכתבת לנו כאן ושתדעי שזה ממש לא יפגע לך בעתיד מה שכן יפגע בך במהלך החיים זה אם תישארי במסגרת שמדרדרת אותך יותר ויותר, אני יצאתי מהצבא עשיתי שירות לאומי שנורא נהניתי בו ואני גאה שסיימתי כי אני מרגישה שתרמתי שם יותר ממה שהייתי תורמת לצה"ל, עבדתי ואני עדיין עובדת וגם לומדת והכל בסדר איתי וכך גם יהיה איתך
שיהיה לך בהצלחה ואם תרצי להתייעץ את מוזמנת:)