12 תשובות
שואל השאלה:
אנחנו בני 20
אנחנו בני 20
אנונימית
כן בסדר גמור
ברור שזה בסדר
מה ציפית, שהוא יגיד לך יאללה בואי נעשה טיול מסביב לעולם, לא הביתי
מה ציפית, שהוא יגיד לך יאללה בואי נעשה טיול מסביב לעולם, לא הביתי
לא הבנתי*
זה סבבה בעיני
אולי הייתי מוסיף עוד כמה דברים שיהיה עניין חח
אולי הייתי מוסיף עוד כמה דברים שיהיה עניין חח
שואל השאלה:
חחח חמודה מה את רוצה נתחיל מזה שאת בת 13 ולא יודעת תמשמעות בכלל של שלוש שנים
חחח חמודה מה את רוצה נתחיל מזה שאת בת 13 ולא יודעת תמשמעות בכלל של שלוש שנים
אנונימית
שואל השאלה:
דבר שני מצופה שחוץ מסתם ארוחה יהיה משהו מעניין אנחנו לא ילדים בני 15
דבר שני מצופה שחוץ מסתם ארוחה יהיה משהו מעניין אנחנו לא ילדים בני 15
אנונימית
ברור שזה בסדר!
זה בילוי ממש טוב ויפה לדעתי ואם זה מה שהוא רוצה אז למה לא? זה לא שתסעו עכשיו לאמריקה ותעשו טיול מסביב לעולם
זה בילוי ממש טוב ויפה לדעתי ואם זה מה שהוא רוצה אז למה לא? זה לא שתסעו עכשיו לאמריקה ותעשו טיול מסביב לעולם
מסכים איתך^^אני הייתי מוציא אותך לצימר עם יין טוב ומפנק..בכל מקרה למה זלא תציעי לו גם משהו?תראי מה יגיד לך תעשי מאיתו משהו שבא לך גם
שואל השאלה:
אני הצעתי הוא אומר לי אין כסף אבל אני לא יכולה לממן את כל החופשה..
אני הצעתי הוא אומר לי אין כסף אבל אני לא יכולה לממן את כל החופשה..
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט חושבת שללכת למסעדה קצת פשוט ובנאלי בשביל שלוש שנים
אני פשוט חושבת שללכת למסעדה קצת פשוט ובנאלי בשביל שלוש שנים
אנונימית
תסכמו משהו שמוסכם על שניכם (:הרי שניכם צריכים להנות ולא רק צד אחד
באותו הנושא: