15 תשובות
"רבאק אפשר לשתוק" תמיד עובד
אני בכללי מאובחנת אז אני יכולה לבקש חדר לבד במבחן
אבל לרוב אני לוקחת ריטלין ומנסה להתרכז כמה שיותר
אבל לרוב אני לוקחת ריטלין ומנסה להתרכז כמה שיותר
אוזניות ורטלין
מקבלים הארכת זמן ובמידת הצורך מעבירים אותי לחדר אחר
שתקו לפני שאני רוצחת את כולכם
יאוו איך מרשים לך אוזניות^^^ כיף לך
אומרת למורה שתשתיק אותם
שואל השאלה:
אותו הדבר zulema zahir חחח כיף לך והלוואי שהייתי יכול להיות בחדר לבד, אין עוד בוחן שישגיח עליי. תודה רבה לכם ידידי אני אנסה להשתמש בטיפים האלה בפעם הבאה
אותו הדבר zulema zahir חחח כיף לך והלוואי שהייתי יכול להיות בחדר לבד, אין עוד בוחן שישגיח עליי. תודה רבה לכם ידידי אני אנסה להשתמש בטיפים האלה בפעם הבאה
בהצלחה מושון
אני לא יודע כי אין לי כל כך, אבל בכללי או שצועקים על הכיתה, ריטלין ומים, הארכת זמן, ואם זה עד כדי כך אז מעבירים אותך כיתה תלוי אם הבוחן נחמד
אני מבקשת להיות עם אוזניות או לעשות את המבחן שעה הבאה ...
מתעלמים
וואי אני פשוט קורעת את המבחן זה קשה לעשות משהו ושיש רעש
שורדים
לא מצליחה להתמודד. קיבלתי התאמה מיוחדת שמאפשרת לי להיבחן בחדר שקט- חדר בודד בלי אף אחד, רק אני והקירות. עוזר לי פלאים.
באותו הנושא: