10 תשובות
הרבה הפרעות נפשיות
רע מאוד, כמעט הרסה לי את החיים.
מזל,שהיו שם את האנשים הנוכנים שהיו שם בשבילי(אני ממש לא מדברת על המשפחה שלי*
אה ונכשלים חיחי
לא ממש וואו, אבל בסדר מה נעשה.
I:
התבגרתי והשתנתי מבפנים ומבחוץ
למדתי לתפעל את הזום
ירדו לי ממש הציונים
וזה גם פגע בי מבחינה חברתית
שמתי חלב ואז קלונפלנקס
בצורה טובה
^^מפלצת