7 תשובות
הרביץ לך תפני למנהלת דחוףף
איכ איזה דוחה תשחררי ממנו
תמחקי עכשיו "את בא לי למות" כי סטיפס המעצבים האלה יזמינו לך משטרה
והקראש שלך לא שווה אותך סתם מפגר שרק מפסיד ותתלונני עליו מי הוא שירביץ לך
והקראש שלך לא שווה אותך סתם מפגר שרק מפסיד ותתלונני עליו מי הוא שירביץ לך
שואל השאלה:
שיחררתי ממזמן
שיחררתי ממזמן
פשוט להמשיך הלאה זה לא סוף העולם יש עוד הרבה בנים
הוא סתם זבל תרדי ממנו
בא והרביץ לך? למה?
באותו הנושא: