5 תשובות
כן, אצלי יש שני פסים למעלה ולמטה
כן, קיבוע
כן אני עם זה כבר 3 שנים כמעט, לא מרגיש את זה בכלל וזה לא מפריע לכלום
כן, שנה שעברה עשיתי.
זה ככה בשביל לשמור על הקיבוע של השיניים (אבל צריך לשים גם פלטה)