5 תשובות
כן, אצלי יש שני פסים למעלה ולמטה
כן, קיבוע
כן אני עם זה כבר 3 שנים כמעט, לא מרגיש את זה בכלל וזה לא מפריע לכלום
כן קיבוע
כן, שנה שעברה עשיתי.
זה ככה בשביל לשמור על הקיבוע של השיניים (אבל צריך לשים גם פלטה)
זה ככה בשביל לשמור על הקיבוע של השיניים (אבל צריך לשים גם פלטה)