12 תשובות
כן לצערי
אם את ממש מטומטמת אז כן
כן
כן כלפי העם שלך
כן, קוראים לזה אוטואנטישמיות
כן.
כן
יש לבנים שצילמו את עצמם מקללים ויורדים על היותם לבנים
כמו כן שחורים שצילמו את עצמם מקללים ויורדים על היותם שחורים
מן הסתם שיהיה (ויש) גם יהודים שצילמו את עצמם ויורדים על היותם יהודים
בכל המקרים מדובר בשנאה למשהו שנולדת איתו, וכתוצאה מכך השנאה הזאת אל עצמך נהפכת לשנאה לקבוצה עם אותו סממן.
היו שחורים בkkk והיו יהודים נאצים.
אם התעמולה חזקה מדי, והקורבן טיפש מדי, אפשר לגרום לו לעשות כל דבר.
כמו כן שחורים שצילמו את עצמם מקללים ויורדים על היותם שחורים
מן הסתם שיהיה (ויש) גם יהודים שצילמו את עצמם ויורדים על היותם יהודים
בכל המקרים מדובר בשנאה למשהו שנולדת איתו, וכתוצאה מכך השנאה הזאת אל עצמך נהפכת לשנאה לקבוצה עם אותו סממן.
היו שחורים בkkk והיו יהודים נאצים.
אם התעמולה חזקה מדי, והקורבן טיפש מדי, אפשר לגרום לו לעשות כל דבר.
כן אבל צריך להיות ממש מטומטמת כדי לרצות להרוג את עצמך ואת המשפחה שלך רק בגלל דת
יכולה להיות אוטואנטישמית
מחלה נפשית קוראים לזה
מחלה נפשית קוראים לזה
למה לך להיות אנטישמית?
תסתכלי על הערכים של היהדות כמה יופי יש בהם
תסתכלי על הערכים של היהדות כמה יופי יש בהם
באותו הנושא: