4 תשובות
אם את בתיכון וזה מקצוע בכירה אז מבחן בכימיה, אם זה בחטיבה או בתיכון וזה חובה, ולמקצוע קוראים מדעים.. אז יש לך מבחן במדעים
אפשר להגיד את שניהם (:
שניהם הגיוני נראה לי יותר כימיה: )
שניהם בסדר
אנונימי